Dororo

Recomand, unul dintre cele mai wow animeuri văzute de mine.
Dororo este o poveste aventuroasă de fantezie întunecată, cu elemente supranaturale și care se ocupă de călătoria emoțională de descoperire a personajelor. Din cele foarte puține episoade ale sale, am observat o senzație de școală veche care se amestecă cu producții moderne de calitate. Seria originală avea un stil de animație mult mai simplu, cu modele de personaje animate și calitate alb-negru. MAPPA și Tezuka Productions au decis să își ia stilul pentru a aduce aceste personaje la standarde moderne. Constând din 24 de episoade, foaia de parcurs a emisiunii oferă, de asemenea, un ritm ușor pentru spectatorii noi. Rețineți că nu am citit manga, dar săriți în acest anime nu este o problemă. Avem două personaje principale - Hyakkimaru și Dororo călătorind împreună în perioada Sengoku. Hyakkimaru este ronin fără membre din cauza circumstanțelor nașterii sale, în timp ce Dororo este hoțul care se alătură ca partener în timpul călătoriei lor. Cei doi creează o legătură unică, în ciuda diferențelor lor contrastante. Și pe tot parcursul călătoriei lor, se confruntă cu multe obstacole, de la demoni puternici, salvarea oamenilor și depășirea propriilor lor lupte personale.

În centrul spectacolului, Dororo este cunoscut pentru tonurile sale stâncoase și întunecate. Există tema răzbunării născută de la început. Cu toate acestea, conținutul interesant al lui Dororo provine din dezvoltarea personajelor. Acest lucru este valabil mai ales pentru Hyakkimaru, deoarece începe să dezvolte caracteristici umane, sentimente și să devină mai mult din sine. Fiind însoțiți de Dororo, ei încep să înțeleagă din ce în ce mai mult cu fiecare episod progresiv. La un moment dat, chiar îl vedem pe Hyakkimaru râzând, ceea ce probabil nu s-ar fi așteptat niciodată de la el însuși. Dororo este, de asemenea, un personaj care injectează o doză de energie jucăușă în spectacol. Să recunoaștem, Dororo este un copil, dar uneori arată personalitatea matură a unui adult.
Îduo-ul nostru se confruntă cu un fel de provocare în viața lor.
Luni, 23 august 2021
Damaschin, Gabel1, M0ldovean