Gintama

Un anime excelent dar m-am lăsat de el
1 aprecieri
Gintama este un anime foarte special și neconvențional prin faptul că nu are o structură și o poveste exactă. Acțiunile se întâmplă aleatoriu și nu au o legătură una cu cealaltă. Mie, personal mi-a plăcut foarte mult ce am văzut, pănă la episodul 167 unde am fost nevoit să mă las. Vedeți voi, Gintama este un anime excelent, cu carismă, personaje interesante, animație excelentă pentru vremea lui și niște mini-povești interesante, distractive, și, de cele mai multe ori, incredibil de amuzante. Singura problemă, pentru mine personal, este că nu are un fir narativ, iar o poveste nu poate continua la nesfârșit, ei bine, fără o poveste.
Gintama este structurat pe mini-povești, de multe ori amuzante, care sunt aleatorii și nu sunt conectate de un fir roșu. Aceasta s-ar putea să fie marea problemă pentru unele persoane. Da, Gintama reușește să depășească convențiile comediei și să inoveze mereu ceva, ori prin umor de situație sau umor de moravuri sau umorul absurdului, ori prin referințe la alte anime, care pe mine mă surprind de fiecare dată. Sincer să fiu, nici nu mă pot gândi la un anime care să îi semene măcar un pic în structură și în comedie și acțiune. Așadar, pentru cei ce vor un anime cu un fir narativ care duce undeva nu le recomand acest anime, dar pentru cei care vor să se distreze și cărora nu le pasă de convenții le recomand cu bucurie. Acest anime nu este pentru toată lumea, asta fiind concluzia mea. Eu m-am lăsat tocmai pentru că sunt o persoană din prima categorie. Îmi plac fierele narative cât mai complexe, dar ce am văzut m-a mulțumit.
Marți, 20 aprilie 2021
KaGe9

41