Dr. Stone

Stiinta poate fi amuzanta, dar nu atunci cand o faci tu
6 aprecieri
Seria aceasta nu este foarte veche dar am terminat de vizionat ultimul episod chiar acum cateva minute asa ca ideile si parerile inca sunt spuse la cald. Dr Stone este dovada ca stiinta poate fi amuzanta pentru oricine, dar doar atunci cand este privita si nu este nevoie de prea multa silinta. Lasand glumele la o parte, acest anime merita 5/5 stele si dupa parerea mea prea putine persoane s-au bucurat de ea.
Conceptul nu este chiar unul extrem de nou, povestea axandu-se pe o lume "post apocaliptica" in care putine persoane au supravietuit iar ele trebuie sa construiasca tot ce aveau o data, de la zero. Absolut tot ce noi credem ca este necesar, in acea lume se poate traii bine mersii si fara. O lumea in care de la boli considerate de catre noi foarte usoare, se poate trece la ceva extrem de grav sau chiar mortal. Am putea spune chiar mai sigur, o lume primitiva. Insa daca printre acei putin oameni care au supravietuit se afla un savant nebun care stie absolut orice formula legata de fizica, chimie si alchimie atunci poate lumea inca mai are o sansa la modernizare subita.
Personajele sunt de tot felul, placute , neplacute, enervante, inutile. Majoritatea par prostute la inceput, dar asta e doar impresia pe care noi oamenii moderni o avem fata de cei mai putin dezvoltati. Daca pentru noi a avea lumina in casa e ceva natural si fara de care nu putem traii bine, pentru ei e ceva nemaivazut si uimitor, o "vrajitorie". Povestea are si un villain, care sincer, are dreptate si in acelasi timp nu are, este destul de contradictoriu ce vrea el dar oricum nu asta e zeama povestii ci inventiile micului savant.
Animatia este una frumoasa, nu superba, dar bine facuta si placuta.Personajele sunt desenate in mod ciudatel, protagonistul in sine arata ciudat chiar si pentru oamenii moderni ca noi,dar desenele sunt simpliste si nimic foarte pompos.
Coloana sonora e draguta, 2 op foarte frumoase si care se potrivesc povestii, la fel si pentru cele 2 end.Pe parcursul unui episod nu lipsesc nici suntele specifice de situatie si nici muzica, dar nici cicadele specifice oricariu anime.

Parerea mea sincera este ca aceasta serie merita vazuta, nu este terminata iar sezonul doi va aparea in scurt timp, la momentul scrieri recenziei ne aflam in data de 10/1/2021. Au fost momente amuzante, triste, frustrante dar toate te fac sa traiesti actiunea pe deplin si sa te bucuri de acele sentimente.Desii am fost reticenta la inceput, ma bucur ca am vizionat aceasta serie si sunt nerabdatoare sa vad al doi-lea sezon pentru a ma putea bucura din nou de aceste personaje minunate! Spor la vizionat!
Luni, 11 ianuarie 2021
Lari, YorrarY, Your-worst-nightmare, Zeta, EdiProName, DevSin
7 mai, 13:00