Dr. Stone

7 aprecieri
• „Dr. Stone” este un anime de 24 de episoade lansat în toamna anului 2019.Anime-ul este de fapt aproape în întregime axat pe știință, dar nu este o poveste ambientată în lumea noastră: „Dr. Stone” (Senku) este de fapt așezată în „lumea de piatră”, o lume în care, din motive necunoscute, întreaga populație mondială este transformata în statui, menținându-și în același timp propria conștiință. Protagonistul, Senku, este un geniu (l-am putea numi un băiat minune) care reușește să anuleze pietrificarea și se va regăsi în această lume în care s-au pierdut toate creațiile și cultura umană. Astfel va începe.

• Grafic, anime-ul este remarcabil, cu peisaje detaliate și culori vibrante. Acțiunea este în mare parte statică, dar în cele câteva scene de luptă regizorul își face treaba cinstită, cu fotografii fluide și dinamice, deși nu excelente. OST-urile sunt limitate, dar de un standard bun. Deschiderea și încheierea sunt toate la fața locului și, după părerea mea, foarte frumoase.În ceea ce privește distribuția actorilor de voce, pe de altă parte, trebuie să-i felicit pe aceștia din urmă, toți foarte buni și capabili.

• În concluzie, “Dr.Stone" este o suflare binevenită de aer proaspăt într-o categorie de suflete acum saturate și inevitabil deseori nu foarte originale. Nu prezintă evoluții importante, dar printr-un cadru atipic și un scenariu simplu, dar inovator, reușește să capteze atenția privitorului, implicându-i cu o ușurință neașteptată, mai ales în fața temelor propuse. Se poate spune că autorul, în anumite privințe, a experimentat în plot, uneori cu succes uneori mai puțin, la fel ca protagonistul Senku. Cu toate acestea, este posibil să nu atragă toată lumea (prin urmare, vă recomand să încercați primele 5-10 episoade și apoi să decideți în consecință) și are mai multe marje de îmbunătățire. Oricum, recomand cu drag să-l urmăriți.
Vineri, 11 decembrie 2020
Sedeq, nxt-ibaa, qKeed, Your-worst-nightmare, Sorin47, BlackKage, CHRIS12345
7 mai, 13:00