One Piece

One Piece
21 aprecieri
One Piece un anime ce merită vizionat sau cel puțin merită să încerci să îl vizionezi.

Vorbește despre introducerea lungă, nu?
Voi Împărții firul în patru, poveste, personaje, artă sunet, enjoyment.

POVESTE: Acum povestea la început ar putea părea foarte simplă și simplă, un tânăr, Monkey D. Luffy (17 ani) plecând pe mare într-o călătorie grozavă pentru a deveni regele pirat și pentru a găsi One Piece cea mai mare și cea mai mare comoară din lume, care a fost lăsată în acel „loc” de fostul rege pirat,
Gol D.Roger. Înainte ca Roger să fie executat public de guvernul marin-mondial, el le-a spus tuturor că, dacă doresc One Piece, trebuie să o caute și că este toată lăsată în „acel” loc și așa au aprins marea epocă a piraților. Seria este împărțită în arcuri, fiecare cu povestea și decorul propriu, fiecare insulă, fiecare loc pe care îl vizitează pirații pălăriilor de paie (Luffy și echipajul său) este o aventură complet diferită, cu oameni noi de întâlnit și circumstanțe noi. Și acesta este unul dintre cele mai bune lucruri ale One Piece, nu te plictisești niciodată. Ești fascinat de lume cât de uriașă și diversă este, și pur și simplu nu poți să renunți la ea. Totul este interesant și totul este distractiv, Luffy și echipajul său nu au ales niciodată calea ușoară, ci ei depunen eforturi pentru aventură și entuziasm și aproape că ne transmit sentimentele către spectatori. Asta este ceva foarte rar, mai ales în anime. Odată ce ați văzut suficiente episoade, veți realiza că personajele principale ale seriei, în special Luffy, Nu le pasă cu adevărat de destinația lor, la naiba de cele mai multe ori nici măcar nu știu unde se duc. Tot ceea ce contează este că merg undeva interesant unde vor învăța lucruri noi, vor deveni mai puternici, vor întâlni oameni noi și vor Înfrunta dușmani puternici.

PERSONAJE: Acesta este locul în care One Piece strălucește cu adevărat. Fiecare personaj este prezentat cu detalii deosebite, toate sunt destul de unice. Toată lumea are propria poveste explicată în detaliu și vom vedea de ce sunt cine sunt, de ce fiecare dintre ei are propriile ambiții și vise. Datorită experiențelor lor diferite, ei au personalități foarte diferite și printr-o bună dezvoltare a caracterului vedem cum interacționează între ei și cum se apropie unul de celălalt devenind tovarăși.

ARTA ȘI SUNETUL: One Piece excelează, de asemenea, în acest sector, cu animale frumoase și vii. Scenariile arată vii și toate diferite unele de altele, cu propriile lor caracteristici. Personajele sunt ilustrate cu măiestrie și fiecare persoană arată mult diferit unul de celălalt (asta este Un plus imens în anime). Sunetul e de asemenea. excelent, Muzică, cel puțin pentru mine este foarte atrăgătoare și de fapt foarte bine făcută.

ENJOYMENT: One Piece este una dintre cele mai plăcute, dacă nu chiar cele mai plăcute și mai diverse serii de anime. Excelează într-un adevăr în aproape toate domeniile. Recomand One Piece oricui are suficient timp și foamea de aventură. și vedeți singur dacă doriți să continuații sau nu.
Credeți-mă și nu veți regreta, așa cum am făcut-o eu.
Luni, 7 decembrie 2020
RakuIchijo, -keennn, Pik170, CristiHx, SilentKiller543, Kamatory, MariusWolf, NikCp9, ASUL666, Aursulesei, Xferno, Ionutioan77, RinShiro1322, ioa-game, PaiusanVDG, Koala-chan, DavidOvidiu, Stefan190_, Nukiu, EdyAoT, soleil
4 mai, 22:00
5 mai, 13:00

35