Tate no Yuusha no Nariagari Anime

7 aprecieri
Tate no Yuusha no Nariagari este o serie anime de tip isekai, pe care o consider o capodoperă. Spre deosebire de alte serii isekai, în care avem un personaj teleportat din lumea reală într-o lume fantastică unde devine eroul acelei lumi rapid, fără probleme, ajungându-se rapid și la o relație romantică cu un personaj feminin sau mai multe din aceea lume, animeul The Rising of Shield Hero, i-a o turnură diferită. În cazul acestui anime avem parte de construcția unui adevărat caracter. În cazul lui Tate no Yuusha no Nariagari, avem parte de patru personaje care sunt transportate în acestă lume fantastică care trebuie salvat de la distrugere. Fiecare erou este un erou legendar, fiind eroul unei arme legendare, sabia, sulița, arcul și scutul. Iwatani Naofumi are ghinonul să zicem să fie ales eroul scutului, care este considerat fraierul în cazul celor 4 erori. Fără să dau mari spoilere, aceste este trădat și ajunge să piardă în afară de viața tot, respectul, banii, încrederea, demnitatea, fiind nevoit să pornească de la zero. De aici începe plotul sau povestea acestui anime. Spre deosebire de alte caractere din cazul animeurilor de tip isekai, Naofumi începe totul de la zero, alegând uneori metode nu prea plăcute dar necesare. Ceea ce îmi place la acest anime este faptul că avem parte de construcția unui erou, unui adevărat erou, care trece prin suferință și muncă grea, pentru a deveni ceea ce îi era menit să devină de la începutul povești, eroul scutului.
În privința colonei sonore este una foarte bună, muzica este potrivită fundalului și chiar te captează. Menționez că openingurile sunt foarte bine construite și chiar te captează. Romantismul este construit și el treptat deși nu prea o să avem parte din el în acestă serie, iar acțiune este foarte bună.
Vă recomand să urmăriți acestă serie și abia aștept ca sezoanele viitoare ale acestui anime să fie traduse pe situl Anime.Kage.
Joi, 24 septembrie 2020
C0MAN, sobranieFull, Aimtux, tudorelul2008, mmincu32, Damaschin, iamfuia