Dororo

Dororo
46 aprecieri
Am văzut Dororo undeva prin martie anul acesta, dacă îmi aduc bine aminte. Un anime bun pe care l-am terminat într-o zi, deoarece mi-a fost pe plac. M-am hotărât să las aici o recenzie pentru a-mi împărtăși opinia legat de el.

Poveste - Hyakkimaru este un tânăr născut "mort", fapt datorându-se tatălui său lord samurai, ce și-a dat copilul nenăscut demonilor în schimbul prosperității tărâmului său. Acesta este abandonat într-un râu pe o barcă, mai târziu fiind găsit de către un meșter ce l-a crescut și oferit un trup din proteze letale. Hyakkimaru decide să pornească în vânarea demonilor pentru a-și recupera umanitatea furată. Povestea și tema în sine mi-au plăcut cel mai mult: acțiune, samurai, demoni, supranatural. Pot spune că sunt câteva lipsuri în poveste și desfășurarea acțiunilor, dar nu este deranjant.

Personaje - Avem 2 personaje principale, mai exact Dororo și Hyakkimaru. Dororo este o fetiță aventurieră ce se împrietenește cu Hyakkimaru, pe care îl susține și ajută în călătoria sa. Hyakkimaru în schimb este lipsit de simțuri de la bun început, așa că la început nu și-a putut da seama cine este Dororo. Într-adevăr i-a simțit prezența, dar nu a considerat-o un inamic așa că și-a văzut de drum. Consider că cei 2 au fost bine aleși pentru a fi caracterele principale, dacă ar fi fost doar Hyakkimaru anime-ul era mult mai plictisitor și lipsit de umor, pe când dacă ar fi fost doar Dororo povestea nu mai era aceași. Logic, nu? Cât despre celelalte personaje, nu știu ce aș putea spune... Nu există monștrii umani sau alte chestii de genul ce ar fi făcut seria să fie ciudată. Caracterele tuturor sunt bine alese, cum ar fi al tatălui, mamei și al fratelui lui Hyakkimaru.

Animație - Având în vedere că acesta este remake-ul variantei din 1969, consider că animația a fost foarte bună. Totul este bine aranjat, detaliat și realizat, iar cel mai mult îmi plac cum arată personajele (sincer s-ar fi putut mult mai rău).

Coloană sonoră - Melodiile prezente la opening și ending au fost bune, însă nu pe placul meu. Acest aspect nu m-a deranjat personal, deoarece dau skip și nu pun accent pe opening & ending. Sunetele de fundal sunt bine plasate și realizate, iar cât despre vocile oferite personajelor asemenea, nu-i deloc rău.

Îmi cer scuze dacă sunt câteva mici spoilere pe aici, însă m-am simțit nevoit să le adaug pentru a-mi evidenția părerea. Nota mea pentru acest anime este 9 spre 10, recomand vizionarea sa.
Miercuri, 12 august 2020
analiuca, Dudal, AndaMaria98, BLANK-GOD, Rossette, allexz-dll, Kaome, Adassa, rxvl, cristiw, Oana-Adelina15, AutoMisaky, izabelaa03, matter, Stefaninja, Avatar2005, 123Gossi123, Neko-Namikaze, C9smin, Andreiul231, ELITEEE, Sernabiss, poger, Anelisse, Fir3ShO0T, Arikushijido, 1stMichael, oreo09, 12MihneaTui12, Paraschivqwertyuiop, TufTuf, jute, Kojou, Dariazuki, Trixy, znxvzn, Andreea-12, Bianca-2001, YuukaChan, SpataruAntonia12, cockrock, Bekam, lala2811, sabina-san, Issei-senpai, morputin

30
17
11