Busou Shoujo Machiavellianism

37 aprecieri
„Machiavelianismul Busou Shoujo” este un anime ușor, care nu se preface a fi o capodoperă, dar știe foarte bine că nu este una dintre acele numeroase serii cu cap și coadă, pe care, din păcate, le vedem din ce în ce mai des.

Povestea:

Istoria academiei private Aichi Symbiosis, născută ca liceu feminin, se schimbă complet atunci când devine o școală mixtă. De frica băieților, fetele primesc permisiunea de a aduce arme la institut și un grup de cinci studenți, „Cinci săbii”, pentru a aduce săbii reale. Din acel moment, academia a început să accepte studenții de sex masculin delincvenți și inutili, cu scopul de a-i readuce pe "calea cea dreaptă" printr-un proces de umilire, făcându-i să se machieze, să se îmbrace ca fete și să-și schimbe comportamentul. Intrat în acest mediu Nomura Fudou, expulzat din școala anterioară pentru instigarea la o luptă și a bătut peste treizeci de adversari singuri.Puternic și capabil, nu acceptă supunerea și decide să se răzvrătească, înfruntând cele Cinci Săbii cu tehnicile sale de luptă din mână în mână.

Deși nu există personaje particulare care ies în evidență în carismă, în afară de Amou și Nomura, o parte a caracterizării este dedicată tuturor membrilor distribuției. Accentul se concentrează pe Rin, Mary, Nomura și Amou, dar toate cele Cinci Săbii își primesc momentul de glorie, chiar dacă doar pentru cinci minute. Nu toate personajele din jur sunt analizate așa cum ar fi fost corect, deoarece personaje precum principalul și sora lui Satori ar fi avut nevoie de mai mult spațiu pentru a nu deveni pete pentru ei înșiși. Poate că singura problemă reală a caracterizării este că personajele care apar în ultimele episoade nu au suficient timp pentru a ieși în evidență așa cum ar fi fost corect. Tsukuyo Inaba este un exemplu primordial.

Animațiile sunt bune, precum și muzica, care sunt eficiente în acest scop, dar nu ies în evidență. Luptele sunt bine redate, dar nu atât de incredibile încât să lase spectatorul uimit. Elementul harem este prezent, dar nu este excesiv.

În concluzie, „Busou Shoujo Machiavellianism” este o bună serie de arte marțiale cu un cadru școlar, acesta distrează pentru toate cele 12 episoade ale sale fără să plictisească și să sfâșie momentele ocazionale de înălțare și zâmbete diverse.

Notă personală: 8,5
Marți, 28 iulie 2020
ioanaalina, Maryus13, blackgamergj, Hypnos, DomnuLKING, M-T-M, Akane-chi, Cavalerul-negru, mordo, Sycran, AnduNene, Rinkashikika, Nghtmr, TapAndWin_204, M3H, Cosmax-san, Allez12, [sters]_61de120a4ad95, Cr1sTi17, AndreyKage77, Gicu4226, High-Kage, Lau25, SalutBro, Fritzuleanu, Uzumaki-Uchiha, gazxi, FeshtaN, Anime-ultimate, Andreired123, malwer86, morputin, zenutu, Secareanu-Cristi, WolfNO, Sebastian1800, Gabriel019
29 aprilie, 13:00

161
46